Verzendinformatie en retourzendingen
Verzenden binnen Nederland doe ik standaard met PostNL. Dit is mede omdat in onze omgeving PostNL het dichtste bij is. Voor andere vervoerders moeten wij behoorlijk verder rijden en omrijden. Vandaar. U krijgt van mij altijd door wanneer ik het pakket ter verzending heb aangeboden en daarbij de track en trace code.
Verzenden buiten Nederland graag eerst via de mail overleggen over prijs en voorwaarden.
Verzenden van pakketten kan bij mij tot maximaal 10 kg. Boven de 10 kg kunnen we gezamenlijk overleggen over wat mogelijk is. Bijvoorbeeld het inschakelen van een transporteur of het splitsen in meerdere pakketten.
Als u ervoor kiest om de verzending door een andere partij te laten doen, bijvoorbeeld DHL. Dan kan dat in overleg. Mail ons dan even en wij regelen dat. De verzending gaat dan wel langer duren ( 2 dagen tot een week langer) omdat wij niet apart naar een dergelijk punt rijden. U betaald dan de PostNL verzendkosten en krijgt het verschil van ons teruggestort op uw rekening.
In sommige gevallen kunnen wij zelf bezorgen als dat zo uit komt. U kunt hierover in overleg met ons gaan. Dit zal dan overwegend in de regio Noord Nederland zijn. We rekenen dan € 0,23 eurocent per kilometer snelste route via de ANWB routeplanner. Zowel het artikel als de kilometervergoeding dienen dan van te voren betaald te worden.
Onze verzenddagen zijn standaard op woensdag en zaterdag. In overleg kan dat anders.
Gratis verzending binnen Nederland bij bestellingen van 75 euro of meer. Dit geldt niet voor artikelen uit klein huisraad en uit verlichting (Kleine lampjes met een prijs tot 25 euro vallen wel onder de kortingsregeling)
Wel kun je bij grotere bestellingen uit verlichting en klein huisraad met mij in overleg over verzendprijs en voorwaarden.
Verzendkosten PostNL binnen Nederland:
- Verzenden, vanaf € 6,95 voor een pakket van maximaal 10 kg via PostNL. Pakket mag dan niet groter zijn dan maximaal 1 meter, bij 50 cm , bij 50. Zie voor verdere pakketinfo over afmetingen, prijzen ed. de voorwaarden van PostNL.
Bij PostNL binnen Nederland;
- Krijgt elk pakket een track en trace code.
- Is er snelle levering. Meestal de volgende dag nadat het verstuurd is.
- Bij niet aanwezig zijn geeft PostNL het pakket bij de buren af of je krijgt een bericht dat ze geweest zijn en wanneer ze weer langs komen.
Ook kun je het pakket natuurlijk zelf komen ophalen in Drijber.
Bij ophalen is het dan bij voorkeur wel vooraf via de website betalen en dan aangeven dat je het pakket wilt komen ophalen. Via de mail maken we dan afspraken over wanneer, hoe laat en waar etc.
Voor zwaardere pakketten of pakketten met een grote omvang (Gewicht meer dan 30 kg of langer dan 1 meter 76 cm, is er van te voren eerst even overleg. Sommige artikelen wegen nog geen 30 kilo, maar zijn toch door de omvang of de kans op beschadiging niet te versturen. Ook dan graag eerst overleg over hoe dit aan te pakken.
Pakketten kun je ook op laten halen door bijvoorbeeld een een ophaalservicedienst. Dit dan wel zelf regelen en mij mailen voor overleg en afspraken hierover.
Verzendkosten buiten Nederland:
Dit gaat altijd in overleg.
Herroepingsrecht van de koop . Retour zenden van het artikel.
U kunt zonderopgaaf van redenen de door u gekochte artikelen retour sturen.
U ziet af van de koop en wilt de artikelen terug doen en geld terug ontvangen. Hoe werkt dit?
- Stuur een mail binnen 14 dagen na ontvangst door u van de artikelen naar: info@fenniesvintage.nl geef daarbij duidelijk aan welk artikel u retour doet. geef duidelijk uw naam, adresgegevens, bankrekeningnummer en emailadres aan. Eventueel mag u de reden van retour zenden erbij vermelden. Dit laatste is niet verplicht.
- Artikelen in dezelfde staat, ongebruikt, als door u ontvangen degelijk verpakken en retour sturen, binnen ook weer 14 dagen, aan:
Fennies Vintage
De Brink 9
9419 TL Drijber
- Verzendkosten zijn ten alle tijde voor rekening van de klant. Ook retourzendingen. Tenzij anders overeengekomen.
- Na ontvangst van de retourzending beoordelen wij de artikelen om te kijken of ze in de staat zijn zoals ze ook afgeleverd zijn door ons aan u.
- Na goedkeuring van de staat van de artikelen door ons, krijgt u van ons de kosten van het artikel teruggestort op uw bankrekening.